Nowoczesne pokoje biurowe w centrum Poznania. Idealne dla osób prowadzących małe firmy, które chciałyby wynająć nietuzinkowe i w pełni wyposażone miejsce do pracy bez konieczności wynajmowania całego biura i martwienia się o jego utrzymanie. Tutaj skupisz się na samej pracy i rozwoju swojej firmy.
Kompleks biurowy znajduje się na parterze i w przyziemiu niedawno zrewitalizowanej kamienicy na narożniku ul. Nowowiejskiego i Placu Wolności. Okna zlokalizowane są od strony ul. Nowowiejskiego. Miejsce jest znakomicie skomunikowane z innymi częściami miasta. W pobliżu znajdują się liczne linie tramwajowe oraz ścieżki rowerowe. Istnieje możliwość wynajęcia miejsc postojowych na jednym z okolicznych parkingów (Plac Wolności, Galeria MM i inne) lub wykupienia abonamentu w miejskiej strefie parkowania.
Przyszły najemca oprócz zaplecza socjalnego oraz strefy wypoczynku, będzie miał również, po uprzednim ustaleniu terminu, dostęp do 3 sal konferencyjnych.
Główne walory kompleksu to:
- nietuzinkowe wnętrza
- znakomita komunikacja z innymi częściami miasta
- przystanek tramwajowy obok budynku
- brak koniecznych nakładów finansowych
- gotowe stanowiska pracy
- możliwość nawiązywania relacji binesowych z innymi najemcami
Na powierzchnię kompleksu składają się:
- recepcja
- 9 pokoji biurowych
- 3 sale konferencyjne
- zaplecze socjane z kuchnią
- strefa wypoczynku
- toalety
Aktualnie dostępne powierzchnie:
- pokój numer 4 nieumeblowany do pracy dla 4 osób w cenie 2200 zł czynsz + 1000 zł opłaty (14 m2)
- pokój numer 6 nieumeblowany do pracy dla 4 osób w cenie 2000 zł czynsz + 1000 zł opłaty lub umeblowany w cenie 2200 zł czynsz + 1000 zł opłaty (11 m2)
- pokój numer 7 umeblowany do pracy dla 6 osób w cenie 3300 zł czynsz + 1500 zł opłaty (24 m2)
Cena obejmuje:
- dostęp 24h do części wspólnych z kontrolą dostępu
- kawa, herbata, mleko, cukier i pełen dostęp do kuchni
- 10h dostępu w miesiącu do salki konferencyjnej małej
- internet światłowodowy bez ograniczeń z indywidualną podsiecią
- opłaty prąd, woda, ogrzewanie, śmieci
- dostęp do strefy wypoczynku
- sprzątanie 2x w tygodniu
Cena nie obejmuje:
- obsługi sekretariatu - 160 zł miesięcznie
- rejestracji działalności pod adresem - 100 zł miesięcznie
- tablicy na elewacji - 500 zł przygotowanie tablicy + 100 zł miesięcznie
- miejsca postojowego - 300 do 400 zł miesięcznie
- dostępu do dużych sal konferencyjnych - cena do uzgodnienia
- usługa druku sieciowego - cena do ustalenia
Informacje dodatkowe:
- najemca nie płaci prowizji
- cena netto / płatności na podstawie faktury VAT
- cena dotyczy najmu najmniejszego pokoju
- wymagana kaucja w wysokości 1,5 czynszu najmu i opłaty za media
- jesteśmy profesjonalną firmą zajmującą się obsługą najmu. Na każdym etapie współpracy będziemy do dyspozycji najemcy służąc wsparciem
- nad rzetelnością przedstawionych informacji czuwa licencjonowany zarządca nieruchomości Paweł Wędrychowicz (licencja nr 19661)
- przedstawione dane mają charakter informacyjny i nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów K.C.